Esimeseks ülesandeks on postitada oma ajaveebi magistritöö probleemipüstitus, mis koosneb järgmistest osadest:
probleem, mida te oma magistritööga uurida või lahendada soovite;
probleemi aktuaalsuse põhjendus;
seos teoreetilise baasiga;
töö oodatav tulemus, mõju ja uus teadmine;
5 märksõna eesti ja inglise keeles, mille alusel teemaga seotud allikaid otsida.
Probleemipüstituse maht võiks olla umbes 1 lk. Probleemipüstituses viidatud kirjandusallikate viited palume vormistada APA viitamissüsteemi järgi.
Esialgne töö teema on "Õppetundide kaasajastamine kasutades infotehnoloogilisi vahendeid"
Esimesel Magistritöö seminaril pakuti juhendajateks Terje Väljataga ja Mart Laanpere.
Probleem
Paljudes koolides ei kasutata õppetundides ikka veel infotehnoloogilisi vahendeid, kuigi võimalused selleks on loodud. Õpetajad põhjendavad seda ajapuudusega, mis kulub sobiva õppematerjali leidmiseks ning vahel ka sellega, et minnakse õppematerjale otsima, aga lõpuks satutakse huvitavatele linkidele ning kaldutakse oma eesmärgist kõrvale ning tööks planeeritud aeg saab otsa. Samas saaks probleemi lahendada, kui õpetajad oleksid valmis ise uusi õppematerjale looma, kasutades selleks arvutit ja internetti.
Probleemi aktuaalsuse põhjendus
Õpilased ootavad juba ammu õpetajatelt uusi ja huvitavaid õppematerjale, mille jaoks saaks kasutada erinevaid tehnilisi vahendeid.
Õpilased on avaldanud arvamust, et osa õppeaineid võiks olla e-õppes, mis annaks neile võimaluse ise oma aega planeerida, et tööd saaksid õigeks ajaks tehtud, mis omakorda aitab kaasa ettevalmistuseks edaspidisteks õpinguteks. Loomulikult peaksid olema e-õppe juures ka mõningad kontakttunnid.
seos teoreetilise baasiga
HITSA Innovatsioonikeskuse konverents „Pöördepunkt hariduses“ tutvustuses on toodud välja järgmised mõtted:
Töö tulemusena peaksid muutuma õppetunnid õpilaste jaoks interaktiivsemaks ning huvitavamaks. Õpilased saaksid ise tunnis rohkem uurida ja avastada ning õpetaja ülesandeks oleks jälgida, et õpilased tegeleksid neile antud ülesannetega ja pärast vastuste leidmist kuulaks ja vaataks tehtud töö üle ning annaks tagasisidet, mis oli hästi, mida peaks järgmisel korral vältima ning mis ei õnnestunud.
5 märksõna inglise ja eesti keeles, et allikaid otsida
e-kursus
haridusinnovatsioon
LearnMix
Link ülesande püstitusele:
http://magtooseminar.wordpress.com/2014/02/17/magistritoo-seminar-i-esimene-ulesanne/
probleem, mida te oma magistritööga uurida või lahendada soovite;
probleemi aktuaalsuse põhjendus;
seos teoreetilise baasiga;
töö oodatav tulemus, mõju ja uus teadmine;
5 märksõna eesti ja inglise keeles, mille alusel teemaga seotud allikaid otsida.
Probleemipüstituse maht võiks olla umbes 1 lk. Probleemipüstituses viidatud kirjandusallikate viited palume vormistada APA viitamissüsteemi järgi.
Esialgne töö teema on "Õppetundide kaasajastamine kasutades infotehnoloogilisi vahendeid"
Esimesel Magistritöö seminaril pakuti juhendajateks Terje Väljataga ja Mart Laanpere.
Probleem
Paljudes koolides ei kasutata õppetundides ikka veel infotehnoloogilisi vahendeid, kuigi võimalused selleks on loodud. Õpetajad põhjendavad seda ajapuudusega, mis kulub sobiva õppematerjali leidmiseks ning vahel ka sellega, et minnakse õppematerjale otsima, aga lõpuks satutakse huvitavatele linkidele ning kaldutakse oma eesmärgist kõrvale ning tööks planeeritud aeg saab otsa. Samas saaks probleemi lahendada, kui õpetajad oleksid valmis ise uusi õppematerjale looma, kasutades selleks arvutit ja internetti.
Probleemi aktuaalsuse põhjendus
Õpilased ootavad juba ammu õpetajatelt uusi ja huvitavaid õppematerjale, mille jaoks saaks kasutada erinevaid tehnilisi vahendeid.
Õpilased on avaldanud arvamust, et osa õppeaineid võiks olla e-õppes, mis annaks neile võimaluse ise oma aega planeerida, et tööd saaksid õigeks ajaks tehtud, mis omakorda aitab kaasa ettevalmistuseks edaspidisteks õpinguteks. Loomulikult peaksid olema e-õppe juures ka mõningad kontakttunnid.
seos teoreetilise baasiga
HITSA Innovatsioonikeskuse konverents „Pöördepunkt hariduses“ tutvustuses on toodud välja järgmised mõtted:
- Õppimine ja õpetamine muutuvad iga päevaga, aga milline suund valida, kui enam ei ole õigeid vastuseid ja valikuid on palju?
- Teame seda, et meil on Y-generatsioon, on tehnoloogia, on ühiskonna vajadused ja tuleviku töökohad, millest meil tänasel päeval ettekujutuski puudub. Kuidas õpetada lapsi praegu nii, et nad saaksid tulevikus hakkama? Oleme hariduse pöördepunktis."
- Konverentsil jagatakse parimaid praktikaid selle kohta, kuidas digipööret ellu viia. Konverentsil tutvustatakse valikut „e-kursuse kvaliteedimärk 2014“ pälvinud e-kursustest. Täpsemalt saab konverentsi kohta lugeda siin.
Töö tulemusena peaksid muutuma õppetunnid õpilaste jaoks interaktiivsemaks ning huvitavamaks. Õpilased saaksid ise tunnis rohkem uurida ja avastada ning õpetaja ülesandeks oleks jälgida, et õpilased tegeleksid neile antud ülesannetega ja pärast vastuste leidmist kuulaks ja vaataks tehtud töö üle ning annaks tagasisidet, mis oli hästi, mida peaks järgmisel korral vältima ning mis ei õnnestunud.
5 märksõna inglise ja eesti keeles, et allikaid otsida
e-kursus
haridusinnovatsioon
LearnMix
Link ülesande püstitusele:
http://magtooseminar.wordpress.com/2014/02/17/magistritoo-seminar-i-esimene-ulesanne/
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar